דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בכנרת 

מאת    [ 25/10/2013 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 31765 פעמים ]

האזור של אגם הכנרת הוא אחד המקומות המועדפים ביותר על הישראלים המבקשים לעצמם נופש פעיל או רגוע. מדובר באזור מזמין, שמתאים מאוד לזוגות שמבקשים לעצמם נופש רומנטי, למשפחות עם ילדים שרוצים חוויה של נופש עם מים ואטרקציות לקטנטנים, וגם לקבוצות של בני נוער שרוצים נופש בראש טוב עם שפע של אטרקציות.

בין המקומות המועדפים ללינה באזור מצויים ללא ספק צימרים בכנרת. המגוון הרחב של צימרים, באיכות גובה ובטווח רחב של מחירים מאפשרים לכל אחד ליהנות מהשילוב המושלם של טבע, נוף, מים ובילויים.

 

רק תבואו

 

בעלים של צימרים בכנרת יודעים היטב כיצד להקביל את פניהם של האורחים ולספק להם נופש לעניין. בין אם מדובר בזוגות, במשפחות או בקבוצה של חברים, צימרים בכנרת מתאימים פשוט לכולם.

 

במיוחד מתאימים צימרים באזור סובב כנרת לחופשה עם כלבים. בין אם מדובר במשפחה שמגדלת לא רק ילדים אלא גם כלב, בין אם מדובר בזוגות צעירים שלרבים מהם בימינו יש כלבים ובין אם מדובר במישהו שיוצא לחופשה בגפו ומעוניין לצרף אליו את מי שלא בכדי מכונה ידידו הטוב ביותר של האדם – בכל מקרה ניתן למצוא צימר שמקבל גם את פני האורחים על 4 בשמחה. הכנרת עצמה, כמו גם הנופים המגוונים סביב לה, יספקו לכלבים שפע אפשרויות להתרוצץ חופשי וליהנות מאוויר צח וכיף של ממש.

 

טווח המחירים של הצימרים באזור, שכוללים את הכנרת, הגליל והגולן, רחב למדי, בהתאם לסוג הצימר, גודלו והפינוקים שהוא מספק.

המחירים של צימרים בכנרת יכולים לנוע בין 350 ש"ח ללילה באמצע השבוע, כאשר מדובר בצימר ברמה בסיסית, לבין מחירים של 900 ש"ח ואף יותר, כאשר מדובר על צימר בסטנדרט גבוה הרבה יותר. בסופי שבוע, בחגים ובשיא העונה המחירים, מטבע הדברים, יכולים להיות גבוהים יותר.

 

מלוא החופן אטרקציות

 

הסיבות שבגינן זורמים כל בית ישראל בואכה צימרים בכנרת הן השפע של האטרקציות שהאזור משופע בהן. בין האטרקציות נזכיר את:

  • אגם הכנרת – מדובר כמובן באגם של ישראל בהה הידיעה. בתור האגם של המדינה, בעל ההיסטוריה העשירה והמים הצלולים, מדובר ללא ספק באבן שואבת.
  • קיאקים – נופשים רבים מנצלים את השהות לשייט קיאקים מפנק. מדובר בחוויה מפעימה, שיכולה להיות סוחפת או רגועה.
  • חופים מוסדרים – צימרים בכנרת קרובים, מטבע הדברים, לחופים מוסדרים רבים. בילוי בחופים אלה בטוח יותר ולא מומלץ להיכנס למים בחופים שאינם כאלה. בחופים אלה ישנם גם שירותים מוסדרים לנופשים ולמבלים.
  • ספורט ימי – אי אפשר לדבר על צימרים בכנרת בלי להזכיר את האפשרות המפעימה של ספורט ימי. סקי מים בכבלים, גלישה, ואופנועי מים הם רק חלק מן האפשרויות של ספורט ימי מאתגר ומספק.
  • השכרת סירות – צימרים בכנרת בלי שיט בסירה? נשמע כמו דבר והיפוכו. האפשרות לצאת לשיט לבד או בקבוצה, שלא במים מלוחים, הינה ייחודית לכנרת. עבור רבים, שיט בכנרת הוא חוויה שאין שנייה לה.
  • טיולי ג'יפים – אלה שלא הגיע לאזור על מנת לנוח, ישמחו לדעת על קיומם של טיולי ג'יפים שהאזור כולו משופע בהם. לא מעט קבוצות של חברים או משפחות מצטרפים לחוויה ייחודית זאת שנערכת ליד הכנרת, בגליל או בגולן. הנוף הופך את הנסיעה כולה לבעלת נופך יוצא מגדר הרגיל.
  • וזה עוד לא הכל – לפעמים נדמה שהאטרקציות באזור אף פעם לא נגמרות. מי שלא מסתפק בטבילה בכנרת, בג'יפים או בספורט ימי, יוכל לבלות גם בפארק מים, רכיבה על סוסים, טיול בכרכרות, מצנחי רחיפה, השכרת אופניים או טיול בבאגי (רכב שטח ייחודי). 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב